Az egészség menő!

Longevity Project

Longevity Project

Bemutatkozunk

2019. január 01. - Länger Jelena

A Longevity Project-et ketten alapítottuk: egy fiatal orvos és egy regionális tapasztalattal rendelkező marketing és oktatási menedzser. Közös szenvedélyünk az életmód és a hosszú távú egészség összefüggéseinek megértése. Ugyancsak közös bennünk, hogy ragaszkodunk a tudományos bizonyítékokon nyugvó, orvosilag is megalapozott ismeretekhez és módszerekhez. 

f81b9544_lea_hd_ff.jpg

A Longevity Project létrehozásával az a célunk,  hogy a magunk módján hozzájáruljunk Magyarország egészségének fejlesztéséhez. on a tudományos alapú életmódfejlesztést. Szeretnénk ha itthon is létrejöhetne a tudatos egészség kultúráját, amikor egészségesen enni, mozogni, élni menő... Ezért született ez a blog, és ezért tartunk rendszeresen ingyenes meetupokat ebben a témában. Emellett küldetésünknek tartjuk azt is, hogy az angol nyelven már széles körben elérhető életmódhoz kötődő szakirodalmat eljuttassuk a magyar egészségügyben dolgozókhoz is, magyar nyelven, ezzel is elősegítve Magyarország egészségének általános javítását.

A hétköznapokban egyébként egészség- és életmódfejlesztő programokat tartunk cégeknél és nyílt képzések formájában magánszemélyeknek is. Programjainkkal abban támogatunk másokat, hogy kezükbe vehessék saját sorsukat, és egy szebb, boldogabb, egészségesebb életet teremthessenek maguknak.

Ismereteinket folyamatosan külföldön fejlesztjük, elsősorban az USA-ban (a Harvard és a Cornell egyetem kurzusain, valamint a legnagyobb életmód-orvostani konferenciákon), és teljes mértékben a Globális Életmódorvostani Társaság (Lifestyle Medicine Global Alliance), az Amerikai Életmódorvostani Társaság (American College of Lifestyle Medicine) és a Nemzetközi Életmódorvostani Bizottság (International Board of Lifestlye Medicine) alapelveit követjük.

Ádámról

"Dr. Márky Ádám vagyok, 32 éves, 3 kislány édesapja. Orvosként végeztem a Semmelweis  Orvostudományi Egyetemen, 2018-ban első és egyelőre egyetlen magyarként megszereztem az Amerikai Életmódorvostani Társaság életmódorvostani szakvizsgáját, valamint elvégeztem a HarvardX "Improving Your Business Through a Culture of Health" kurzusát. Az egyetem mellett 6 évig dolgoztam mentőápolóként, jelenleg részmunkaidőben mentőorvos vagyok. 6 évig tanultam autogén tréninget, jelenleg többek között corporate mindfulness trénerként is dolgozom. Tanítok a SOTE-n és a BME-n."

Lénáról

"Länger Jelena vagyok, 38 éves, 2 kislány édesanyja. Közgazdászként, nemzetközi marketing szakon végeztem a Külkereskedelmi Főiskolán, később executive MBA-t szereztem a CEU-n. 16 évig dolgoztam regionális marketing, piacfejlesztési és oktatási vezetői pozíciókban egy vezető multinacionális vállalatnál. 2018-ban elvégeztem a Cornell egyetem "Plant Based Nutirtion at the T. Colin Campbell Center for Nutrition Studies" kurzusát. Végzett CHIP (Complete Health Improvement Program at the Lifestyle Medicine Institue) facilitátor vagyok, és önkéntes magyar fordítóként dolgozom a Nutritionfacts.org-nál."

Többet rólunk, és arról, amit csinálunk: longevity-project.org

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://longevity-project.blog.hu/api/trackback/id/tr2614527092
süti beállítások módosítása